Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0325?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
    Казах , че е напълно възможно, а не че е задължително. Отдавна вече не карам бензин, но форда ми редовно набиваше такава грешка , когато го карах на LPG.
    Както каза Fiore, може пък да има постоянно детонационно горене (продухана гарнитура между два цилиндъра например). Която и страна на монетата да погледнеш и в двата случая плюе тази грешка при невъзможност да догоди центровката.
    При ALFA си нямам идея , как точно седят нещата ! Споделих с какво съм се срещал аз.
    ПП: Не се занимавам с ремонт на автомобили , така, че твоето мнение ВИНАГИ е много по миродавно !
    И аз не се занимавам Само от време на време, сигурно колкото и ти Та имам предвид да вземаш и всички мои мнения във форума за миродавни

    Иначе адмирации за темата с Селеспиида
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      И аз не се занимавам Само от време на време, сигурно колкото и ти Та имам предвид да вземаш и всички мои мнения във форума за миродавни

      Иначе адмирации за темата с Селеспиида
      Колегата Добромирски отново е прав а ти пак разсъждаваш на глас - прави го предварително и после пиши
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Колегата Добромирски отново е прав а ти пак разсъждаваш на глас - прави го предварително и после пиши
        За кое е прав? В горния си пост е прав да... ?!

        За това ли е прав?

        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Ако караш с 100 октана или на газ, е напълно възможно да го запише като грешка,тъй като ECU-to "бута" аванс и чака да "чуе" детонации. Има заложени граници, и ако в тези граници няма детонационно горене, счита датчика за дефектен.
        Кажи честно?
        Last edited by oem; d.m.y г., 20:23.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 156Selespeed
          ще ме извинявате за лекото отклонение ама .. 100 октана добре ли е да се кара постоянно с оглед ако решеиш тази кола да я караш повечко време ..смисъл не е ли силничък и да образува някакви нагари..
          Не е ли по-добре да речем с ОМВ карера 95 .По-силен от 95 и по-слаб от 100 смисъл среден и добър вариант?


          Кажи честно?
          Ако си настроиш свещите както трябва няма проблеми. Нагар ли викаш? Да ти отворя мотора се да видиш има ли нагар? Няма да ти го отварям, но ще ти кажа, че по-чист не си виждал.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            За кое е прав? В горния си пост е прав да... ?!

            За това ли е прав?



            Кажи честно?
            Туй последното не бях го прочел
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment

            Working...
            X